duminică, 22 ianuarie 2012

Jurnalele Vampirilor cu Bravo și Bravo Girl

Yay!Cele 4 volume din Jurnalele Vampirilor de L.J. Smith apar in editia de chiosc cu revistele Bravo si Bravo Girl!
Primul volum a intrat in chioscuri pe 17 ianuarie,al doilea va aparea pe 24 [marti],al treilea pe 31 ianuarie si al patrulea pe 7 februarie :x.
Practic in fiecare marti apare cate un volum.Deja am citit volumul I si mi s-a parut destul de frumos si palpitant si cu siguranta le voi cumpara si pe urmatoarele.
Preţ exceptional: 10,99 lei

Descriere Vol. 1 :Un triunghi amoros mortal străbate timpul, din Florenţa sfârşitului de veac cincisprezece până într-un orăşel american din zilele noastre — povestea iubirii adolescentine dintre doi fraţi vampiri şi frumoasa fată împărţită între dragostea lor.

Descriere Vol II :
În liniştitul orăşel Fell’s Church lucrurile se precipită.
Damon este mai nerăbdător ca oricând s-o facă pe Elena partenera lui, Regina Întunericului. Elena, tot mai
vulnerabilă, se confruntă cu uneltirile lui Caroline şi ale lui Tyler, în vreme ce Stefan trebuie să-şi calce jurămintele şi să-şi înfrunte pe viaţă şi pe moarte fratele.

Descriere Vol. III :Elena a devenit vampir. Acum îi aparţine lui Damon şi lumii lui întunecate. Dar când în cele din urmă îşi aminteşte că adevărata ei iubire este Stefan, un duşman nou şi puternic apare în Fell’s Church… iar cei trei vor trebui să-şi unească forţele într-o bătălie mortală.

Descriere Vol. IV:O nouă ameninţare s-a ivit în Fell’s Church – un alt spirit malefic dezlănţuit. Bonnie, Meredith şi Matt, împreună cu Stefan şi Damon îşi unesc forţele pentru a înfrânge, cu ajutorul Elenei, acest inamic nevăzut.

Voi ce parere aveti?Le veti cumpara?




  

7 comentarii:

Anonim spunea...

Mi-am luat primul volum si cred ca le voi lua si pe urmatoarele. Imi place mult blogul tau, mult succes cu el.
Si eu mi-am deschis de curand unul.

Clau spunea...

uff...s-a dus primul volum :( trebuia sa faci blogul acesta mai demult... si numai tu m-ai facut dependent de vampire diaries... :))

emy spunea...

Multumesc mult! :)
Iti voi vizita si eu blogul,asa cum ai facut si tu ! :x

emy spunea...

nu-ti fa griji,o sa poti comanda volumul tot in varianta de chiosc,la acelasi pret pe internet,cand o sa se puna in vanzare :D.

mihaela spunea...

cea mai tare serie pe care am citit-o,totul pare atat de diferit fata de serialul cu acelasi nume,dar dupa cum mi-a spus cineva : intotdeauna cartea este mai buna decat filmul :x

paula spunea...

sunt super tari ,dar am ratat primul volum , o sa-l imprumut de la cineva si o sa-l citesc!

Alina spunea...

hmmm... suna interesant... cred ca nu mai am sanse sa le gasesc... dar trebuie sa le gasesc online(macar in engleza)!