duminică, 18 martie 2012

Castigator Libris.

Heii!
Imi pare rau ca am intarziat cu postarea aceasta,nu m-am putut decide cui sa ii ofer premiul,toti ati avut niste opinii concrete si deschise.Imi pare rau ca nu va pot da premiul tuturor :3.  
Insa, am reusit sa aleg un comentariu ( greu :-< ),care mi-a atras atentia pentru ca si-a dat cu parerea spunandu-mi si cam ce a inteles ea din recenzie :).
Ca sa nu o mai lungesc ( cum fac de obicei :)) ),castigatoarea esteeee:
HELLENA
Felicitari draga mea si felicitari si celorlalti pentru ca au participat !
Te rog sa-mi trimiti datele tale cat mai curand pe emailul meu ( dizzy.clouds@yahoo.com ) ,nu uita codul postal.
Daca vreti sa cititi comentariu ei, il gasiti aici.


Multumesc din nou Librariei online Libris pentru sponsorizare!
                                                                                    

Nu uitati de etapa a3a a concursului sponsorizat de libraria online Elefant!
post signature

2 comentarii:

hellena spunea...

Multumesc pentru premiu, il astept sa-l "devorez", pentru ca sunt "insetata"... :)
Felicitari pentru blog Emy !

Clau spunea...

felicitari hellena :)