duminică, 15 aprilie 2012

Prezentare Enemy through the gates !

Salutare cititori ! Hristos a Inviat ! Zilele acestea am dat de o carte interesanta scrisa de D.T.Dyllin , numita Enemy through the gates ! Am vorbit si cu autoarea acestei carti care a fost incantata sa ne ofere o copie a cartii (in limba engleza ) in format pdf pe care o puteti castiga in seara aceasta,tot ce trebuie sa faceti este sa fiti prima persoana care lasa un comentariu cu parerea personala despre carte :) usor,nu ? Acum va las cu descrierea,enjoy : 


P.J.Stone ca orice adolescenta de 18 ani,este un pic nebuna si intr-un fel obsedata cu gasirea unui prieten perfect.Sunt unele zile cand simte ca va ramane ultima fata virgina din intregul liceu,si poate din intregul stat.Dupa o noapte de pomina la petrecerea prietenului sau, P.J realizeaza ca ceea ce vrea se afla chiar sub nasul ei in tot acest timp. Bryn O'Bannon , cel mai bun prieten al ei de la varsta de 5 ani, este indragostit pana peste cap de de ea,si P.J simte acelasi lucru pentru el.Dar viata lui P.J nu este chiar asa de simpla.Ea este membra unei societati separate care exista in secret alaturi de restul lumii : aceasta sa-i spunem organizatie "creste" tineri inzestrati cu calitati speciale pentru a lupta contra interlopilor, de acea P.J a fost invatata sa puna pe primul plan datoria si pe plan secund viata sentimentala.Ea trebuie sa isi aleaga un partener potrivit pentru a transimte mai departe gena de clarvazator.Din nefericire Bryn este un simplu gardian,mai precis este  chiar gardianul ei personal si relatiile intre gardieni si clarvazatori sunt interzise. De parca viata ei amoroasa nu este destul de complicata,P.J incepe sa aiba viziuni cu o amenintare asupra lumii ei,dar pe care numai ea o poate percepe . Acum , trebuie sa inventeze si sa puna in aplicare un plan prin care sa avertizeze lumea cu privire la dezastrul ce urmeaza sa vina si totodata,in acelasi timp trebuie sa evite dezintegrarea vietii ei amoroase . Oare va fi capabila P.J sa duca la capat planul si sa aiba parte de dragostea pe care si-o doreste atat de mult ?!

14 comentarii:

mayabijoux spunea...

imi place mult darul lui P.J, clarviziunea. mi-ar placea sa gaseasca o cale sa ramana cu Bryn. chiar imi doresc sa citesc cartea. imi pare destul de interesanta!

Clau spunea...

felicitari mayabijoux :) lasa un coment cu adresa ta de email

mayabijoux spunea...

cel putin, de coperta m-am indragostit!!!

mayabijoux spunea...

nu cred!!! thanks clau!
emailul: crivacm83@gmail.com

emy spunea...

Felicitari,draga mea >:D<

Unknown spunea...

Foarte tare..Of imi pare rau ca am avut treaba..imi doream si eu cartea:((

Clau spunea...

carla , mai urmeaza giveaway-uri de genu; cu carti in format e-book in zilele urmatoare :)

mayabijoux spunea...

thanks Emy!
@Carla, data viitoare pun pariu ca o sa fi tu pe faza! ;)

-D- spunea...

Pacat ca nu am fost pe faza:P
Subiectul cartie este frumos , imbinand problemele adolescentine ale fetei .. si partea mai supra-naturala ma refer la viziuni.

Niahara spunea...

Ai primit o leapsa http://niaharasworld.wordpress.com/2012/04/15/leapsa-cinefila-d/

emy spunea...

Multumim! :*

Unknown spunea...

@mayabijoux asa o sa fie!

v_tina spunea...

Si mie imi place mult coperta, iar cartea pare interesanta.

Unknown spunea...

Nici eu nu fusesem pe faza atunci.:(