duminică, 13 mai 2012

Sa stam la taclale... :)

Heeeei ! Ce faceti ? :) Mda,si eu trebuie sa imi cer scuze pentru ca nu am mai fost prezent pe blog,s-au intamplat multe lucruri saptamana aceasta si blogul l-am cam lasat deoparte.Acum sa revenim la articolul de astazi.Am pregatit pentru voi cateva imagini amuzante (gasite de Emy) si o melodie foarteee tareee <3 <3 <3 pe care o ascult non-stop de cateva zileee :))









Siiii , intrebarea saptamanii : Tu ce intelegi prin "a-ti trai viata la maximum"? 
Cam atat pentru astazi,see ya' :)



8 comentarii:

Smiling Miss spunea...

Ha ha...foarte tari pozele=))

A trăi viața la maximum înseamnă, de fapt, a trăi cu adevărat, a ști să te bucuri de orice, a nu da necazurilor atât de multă importanță.
Sunt multe de spus...dar mă rezum la ”viața e frumoasă, deci trebuie neapărat trăită”(fie că vrem, fie că nu, ea tot se scurge), sau un citat de Voltaire ”Nefericirea este pretutindenea, dar și fericirea de asemenea.”
Numai bine!:)

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Imi plac mult pozele :))
Sa traiesti viata la maxim inseamna a trai fiecare moment ca si cum ar fi ultimul. Cred.

Unknown spunea...

Iuu..Ador melodia..Mereu cand am o stare melancolica o ascult.
E cam ciudata intrabarea..Adica no e putin mai diferita..Cred ca fiecare persoana isi traieste viata la maxim cum doreste..Unii probabil care sunt super super obesdati de cart(nu chiar cazul meu,dar pe-aprope) , probabil ar citii timp de o saptamana in continuu fara sa se opreasca:))..Sau depinde de pasiuni..Eu probabil as face ceva mai bizar..As sarii cu parapanta..Sau as face bugge-jumping.:-??..Cam asa vad eu intrebarea ta.:D

Sabryy spunea...

:)) tari pozele.

just to know, avem cam aceleasi gusturi la muzica ( biiine, eu ascult si rock :)) )

pai a-ti trai viata la maximum...inseamna sa nu pierzi/irosesti nici o clipa din viata, nu? adica nimeni nu poate sa traiasca la maxim, pentru ca tot trebuie sa invatam/dormim. poate ca, citind in prostie, nu inseamna sa-ti traiesti viata la maxim. dar eu asa o traiesc.

Sabrii ( Ems )

Clau spunea...

eh...si noi ( eu si Emy ) ascultam rock \m/ :))

Unknown spunea...

De imi plac pozele:)) dar si melodia:D

Anonim spunea...

Funny imaginile.
A trai viata la maxim, a simti ca traiesti.

Sabryy spunea...

ca veni vorba de viata traita la maxim, eu chiar in momentul asta mi-o traiesc >:) ma concentrez la maxim sa opresc durerea mea de cap :))