miercuri, 18 iulie 2012

Day 4: Parerea ta despre religie + Premiu (Leapsa)

*Yay,Yay!*
Am mai primit un premiu,care si acesta a venit cu o leapsa.Una kilometrica.Dar me gusta :D.
E de la Claudiu (multumim :* ) si arata genial !
Dar,intai continuam cu provocarea noastra de 30 de zile.
La sfarsitul postarii e si leapsa + premiul pe care il vom da mai departe :D !
Enjoy !

Morwen : 
Părerea mea despre religie? Hmmm. Păăăi, religia, nu mă dau în vânt după ea şi sunt mai mult gen whatever. Adică n-am mai pus piciorul în biserica de 1 an – 2 XD . Oricum nu e ca şi cum nu aş crede în Dumnezeu, adică e bine să crezi pentru că s-ar putea să existe. Dar mie a început să nu mai îmi pese din momentul în care mi-am dat seama că oricum o să ajung în Iad (deci da, poate o să fiu singura de aici care ajunge în Iad. Măcar Emy să ajungă în Rai :3 , but I will miss her  D: ) şi voi deveni un înger căzut sau ceva sau chiar să torturez oamenii pe acolo, de ce nu? Oricum mi se zice că sunt destul de sadică
Măcar nu o să ajung singură acolo. Îmi voi întâlnii o parte din cântăreţii favoriţi (cum ar fi Marilyn Manson , nu prea îmi place de el totuşi şi Ville Valo, care este ateu , cred. :3 Şi cei din SlipKnoT cred, hmmm… )Şi cel mai important îmi voi întâlni idolul, Osama Bin Laden :D (too bad, nu ştiu arabă)
Păi da, deci religia nu mi se pare un lucru aşa de rău, orice religie ar fi. Adică eu una nu pot să condamn oamenii pentru că (virgulăă) cred în ceva sau în cineva (de exemplu în Loki sau Thor, că sunt zei nordici :3 sau în Hadeees <3333! ). Mă enervează totuşi aşa-zişii religioşi gen : „ vai! Asculţi rock, ce păcătos/păcătoasă eşti! Vei putrezi în iad. Blablabla” . Eu sunt o mare rockeriţă , adică ascult doar rock, cu excepţie 2-3 melodii pop sau rap (dar mă plictisesc repede de ele) şi toată lumea mă face satanistă. Când eram mai mică mă deranja, dar acum nu mai am nici o problemă. Sunt ceva gen :” bine şi? Care e faza? O să putrezeşti în Iad alături de mine. Mwhahahaha O____o „ .



EEmy :
Pam Pam Pam.
Pf,un subiect destul de des abordat ,cu o varietate exagerata de pareri,optiuni sau adevaruri generale.Eu sunt ortodoxa.Pe jumatate imi convine,pe jumatatea cealalta nu.De ce?Pai …nu stiu cati dintre voi ati mers sau mergeti la Biserica…dar ati observat vreodata ca ortodocsii mai mult se inchina la Sfinti decat la Dumnezeu?Eu am avut o discutie destul de interesanta cu mai multi oameni pe tema asta.Si,de fiecare data,raspunsurile erau diferite  .Sa va dau si exemplu,desi sper sa nu va plictisesc cu raspunsul asta al meu kilometric.Totusi,religia mi se pare destul de importanta sic red ca trebuie tratata ca atare-ma rog,nici prea mult,pentru ca nu vreau sa imi traiesc adolescenta ca Sfanta Filoftea (habar n-am ce a facut si ce nu ; mi se pare amuzant numele ).
Cum spuneam.Stand de vorba cu insusi profu de religie ,tipul mi-a zis ca asa scrie in Biblie,sa te inchini la oamenii care au fost placuti lui Dumnezeu,pentru ca rugaciunea lor e mai puternica decat a ta.Bine frate.Dar oamenii aia...sunt MORTI.Cum naiba sa se roage pentru tine ?Adica or fi ei in Rai,sau unde or fi...dar pe bune,nimeni nu stie exact cum e in Rai sau in Iad,asa ca ce ma ia el pe mine cu sfintii ?
Pastorul de la Biserica Adventista mi-a spus ca trebuie sa te rogi doar lui Dumnezeu,in numele Domnului Iisus si al Duhului Sfant.Da ! Multumesc.
Familia mea e ortodoxa,doar ca : eu si mama mergem la Biserica Adventista (nu suntem membri oficiali ,,nu mergem regulat si nu respectam toate regulile lor),iar tata merge la Biserica Evanghelista.Bineinteles,si la Biserica mea sunt o gramada de reguli care,desi nu ma incanta deloc,trebuie respectate.Gen: nu faci nimic Sambata,mananci vegetarian,vii regulat la Biserica ,chestii din astea pe care nu le respect .Nu stiu,religia ortodoxa pur si simplu nu ma incanta.De fapt,decat cea adventista.Cred.
Voi ce religie aveti si –cel mai important- care este parerea voastra ?:)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dadada.Si acum leapsa-premiu geniala! 


Asa mic si draguuu' !



Reguli :

1.Posteaza imaginea Liebster Blog Akward
2.Spune 11 lucruri despre tine
3.Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4.Nominalizeaza 11 persoane (+ link) care sa realizeze acest tag
5.Mergi pe pagina lor si anunta-i
6.Nu da tagul inapoi !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
11 lucruri despre EEmy:
- nu sunt prea des multumita de ceva
- imi place sa cant la dus. (problem ?=)) )
-plang din orice
-abia astept sa fac 16 ani.
-imi plac toate tipurile de melodii (inafara de populara si manele-no offense)
- ador limba engleza <3
-ador orasul New York 
- imi place numele de baiat Michael (Sau ma rog,Mihai)
-nu ma dau batuta prea usor daca vreau ceva anume :)
- pe la ora 11-12 noaptea,daca sunt cu o prietena ,efectiv mor de ras :) orice cuvant as spune.(Morwen stie :)) )
- ma enerveaza faptul ca imi pasa prea mult si ma atasez imediat de cine nu trebuie.

11 lucruri despre Morwen :
-de abia aştept să cresc. :3 Nu adult, doar adolescentă XD.
-nu îmi pasă decât de câţiva prieteni.
-sunt sadică. :l
-noaptea mă port ca o drogată.
-mă plictisesc repede.
-urăsc străinii, gen foarte rău.
-ador animeurile. yaaay :3
-sunt foarte negativistă.
-îmi place Rock-ul la nebunie :3 (şi o groază de sub-genuri precum Hard Rock, Metal, DeathCore, Black Metal ,Death Metal, Screamo, Post Hardcore, Love Metal, bla bla bla, multe )
-îmi e frică de apă şi de toate creaturile de prin apă (singura mea fobie x.x)
-urăsc soarele şi căldura.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Intrebarile lui Claudiu sunt :

 1.Melodia preferata
EEmy: In acest moment, 30 Seconds to Mars- Hurricane.Deci e genialaaa!
Morwen: Ah, păii. SlipKnoT - Snuff. 
 2.Locul preferat de citit
EEmy: Pf,pai daca ar fi orice loc din lume,as alege la malul unei plaje oceanului Atlantic,pe un sezlong la umbra unui  palmier (ihihi).Sau ma rog,depinde de ce citesc.Daca as citi ceva fantasy,cu siguranta uneva la adapost,pe o furtuna zdravana :>.
Morwen: Nu cred că am un loc preferat de citit. Pot citi oriunde, dar aş prefera să citesc undeva în pădure într-o linişte deplină , neîntreruptă de nimeni, poate pe o saltea sau ceva confortabil :3 .
 4.Unde ai fi vrut sa te nasti ?
EEmy: intrebarea asta zici ca a fost pusa special pentru mine.New York City,bineinteles ! <33
Morwen: Oriunde, dar în România nu!
 5.Caine sau pisica ?
EEmy: umm...caine.
Morwen:Pisică, pentru că sunt gen : " meeeow, ce drăguţă sunt. Şi după 10 minute te zgârie ca naiba "
 6.Ce vrei sa te faci ?
EEmy: Ce meserie vreau sa am probabil,nu? Pai daca da,habar n-am.Mai vorbim :)
Morwen: Nimic. I'll be a homeless person.
 7.Cea mai ciudata mancare pe care ai incercat-o 
EEmy: Cu siguranta zacusca ! Yuck !
Morwen: Nu încerc mâncăruri care arată dubios. :)) Dar poate căăăă piftia? Nu ştiu.
 8.Materia preferata
EEmy: Limba engleza <3
Morwen : Uhhh... Geografia clar! :3
 9.Un moment de neuitat din viata ta
EEmy: foarte greu.Probabil ...cand am aflat ca sunt singura la parinti =))).Glumesc ma !
Nu stiu,au fost multe in copilarie,ca de exemplu cand stiam ca plec la mare,la munte,la balci.Mi se facea un gol in stomac si nu puteam sa dorm de entuziasm :)) !
Morwen: Păi nu am un singur moment deci voi zice că timpul petrecut cu verişoara mea pe care nu prea o văd era de neuitat (încă ţin minte tot ce făceam :3). Adică totul era aşa de epic. I miss her.
10.Ce putere ai vrea sa ai ?
EEmy: mi s-a mai adresat intrebarea asta de N ori si tot timpul am dat acelasi raspuns.Daca ar fi sa trisez,as alege sa am puterea de a avea toate puterile ,ihihi.Dar daca nu,probabil as vrea sa fiu invizibila.Sau sa citesc gandurile oamenilor :D.
Morwen: Shapeshifting. Sau ceva de genul. Adică să mă transform în absolut orice vreau eu. Ar fi aşa de tare, gen :" acum sunt înger, acum sunt un melc, iar acum sunt Emy! Mhahaha ". 
11.Ce personaj dintr-o carte ai vrea sa fi ? De ce ?
EEmy: Da,as vrea sa fiu Amber din povestea pe care o scriu eu.Pentru ca o ador si...e intr-un fel o parte din mine :D ca doar na,eu sunt Dumnezeul ei =))
Morwen: Personaj din carte. Hmmmm.... Nu ştiu dacă manga se pune (sunt un fel de benzi desenate în japoneză) dar dacă da, atunci aş vrea să fiu Yuuki din Vampire Knight,pentru că o ador, mai puţin că e vampir ( I hate them) şi că îl iubeşte pe Kaname (un nesuferit ). Dar dacă nu se pun aş vrea să fiu Arwen (din LOTR) pentru că deşi se căsătoreşte cu Aragorn, tot elfă rămâne şi va fi preferata mea mereu :3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Intrebarile noastre sunt :
1.Care e starea cel mai des intalnita in comportamentul tau ?
2.Crezi în apocalipsa zombie? Dacă da, cum crezi că va fi? XD
3.Ai vrea sa schimbi ceva la viata ta? Ce anume?
4.Dacă ai fi într-un univers paralel cum crezi că ar fi viaţa ta (p.s. într-un univers paralel totul este invers)
5.Crezi in reincarnare? :D
6.Care este filmul tău preferat şi de ce? :3
7.Daca ai putea sa citesti mintile celor din jurul tau,care ar fi prima victima?
8.Dacă ai putea să omori pe oricine fără să fi prins/ă, pe cine ai vrea să omori? XD
9.Iti place numele tau ?
10.Care este melodia care te descrie cel mai bine? 
11.Daca ai fii presedintele Romaniei pentru o zi,care ar fi prima cea mai nebuna regula pe care ai aplica-o?-fara consecinte,de data asta :)) !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dam premiul+ leapsa mai departe catre:
Bafta ! :D



Image and video hosting by TinyPic

7 comentarii:

Iuliks spunea...

Geniale raspunsuri:))
Parerea mea despre religie...nu stiu exact ce sa spun. Provin dintr-o familie catolica, si asta inseamna ca merg regulat la biserica. Multi colegi de clasa (care sunt ortodocsi)spun ca eu o sa ajung in rai, la cat de des merg la biserica... Dar eu cred ca mai degraba voi ajunge in iad, la cate tampenii si prostii fac:)) (Asa ca Morwen ne vom intalni((:)
Eu una sunt multumita de religia mea, si nu m-as converti pt nimic, pt ca mi-e bine aici:))

In fine...Fetelor sunteti geniale:D

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Mulţu' frumos :3 Sunteţi aşa dulci <3

Ellena spunea...

Imi plac raspunsurile voastre pentru ca sunt originale si foarte amuzante. <3 Si eu sunt ortodoxa, dar nu pera merg pe la biserica, imi place rock-ul si lumea imi spune ca sunt nebuna, dar in sensul bun al cuvantului :))
Imi plac si raspunsurile pe care le-ati dat la leapsa. (noapte ma port ca o drogata :)), si eu la fel :D) Si intrebarile pe care le-ati pus sunt si ele super.
Abia astept urmatoarele raspunsuri <3

Smiling Miss spunea...

Ha ha.. foarte tari păreri aveți.
Părerea mea despre religie e mai ciudată: nu sunt de acord cu toate regulile bisericilor..unele sunt absurde..în schimb cred că Dmz există..cred și știu că este în inima fiecăruia(cei care vor să-l cunoască, bineînțeles). Sunt multe de spus, dar nu am timp.:))

Cât despre premiu, mulțumesc, dragelor. Dar să nu vă supărați că am să-l fac abia când ajung acasă..adică în august pentru că aici netul merge f greu. :D
(Dar nu vă supărați, nu?:D)

Vă pup!:*

Ştefana Alexandra spunea...

Mulţumesc mult fetelor:*

andreea mare păcat că nu mai eşti ataşată de o religie, dar fiecare cu propriile convingeri.
Emy e bine că ţi-ai ales propria religie :D
Eu o să fac un post şi o să spun acolo ce şi cum despre religie.

Only Books spunea...

OMG, leapşa asta se pare că a împânzit blogosfera!:)
Deci... nu sunt atee, cred în Dumnezeu, doar că nu cred în preoţii ăştia care cer nu ştiu câţi bani pentru biserică, poartă nu ştiu câte bijuterii extrem de scumpe şi au cele mai noi modele de maşini. Toate astea în timp ce oamenii mor de foame în toată lumea... Jesus!

Dee.

Law spunea...

mersi de leapsa,am completat-o in sfarsit si eu..:))
http://jurnaluluneifetemoarte.blogspot.ro/2012/07/leapsapremiu.html