joi, 2 august 2012

Book Lovers Challenge (1) + Cate Ceva despre o Campanie

Heii!
Multumesc din suflet pentru parerile voastre in legatura cu Recenzia Video! (:
Ma credeti sau nu,aproape ca mi-au dat lacrimile.Mai ales cand am primit si emailuri in legatura cu asta :).
~~~~~~~~~~~~~~~~
Dar am uitat de ceva foarte important.
De fapt nu am uitat,dar Morwen e la munte si...:-s
Ma rog,voi incepe eu,ca sa nu dereglam intreaga programa.
Va raspunde si ea cand se intoarce de la munte,sunt sigura :).
Este vorba despre Book Lovers Challenge,prima parte.
Sunt sigura ca ati auzit si voi de aceasta provocare minunata ! 
Autoarele : Krisz si Alexya !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(1)
1.                     Cum a îinceput pasiunea ta pentru carți? Ce romane te-au facut sa iubești lectura și de ce?

Ador intrebarea asta !Pasiunea mea pentru carti nu a izbucnit asa ,dintr-o data.De cand aveam 4 ani si jumatate am inceput sa citesc si sa scriu.Si eram al naibii de entuziasmata ! Apoi am mers in clasa I ,iar eu vroiam deja totul dintr-o data.Ma enervau balonasele si literele de mana,pentru ca stiam deja sa le fac.Eu vroiam sa trec deja mai departe.Asa ca m-am apucat e primaa mea carte : Heidi,fetita muntilor. Si Doamne,atat de tare mi-a placut ! Apoi am continuat : Vrajitorul din Oz,Alice in tara Minunilor,Singur pe lume...
Toate erau cat se poate de frumoase.Am citit carti din astea pana in clasa a sasea,cand m-am apucat de serii fantasy .Am inceput cu Jurnalele Vampirilor,Fortele raului Absolut ,dar toate erau imprumutate.Deci prima mea serie oficiala a fost Damnare.Doamne,inca sunt indragostita de seria asta !Nu stiu,cartile sunt un univers in care poti trai...linistit.Ca vine un balaur,ce sa zic !Il bat mar cu imaginatia,ha !
Deci da.Pasiunea mea pentru lectura este un atuu pe care il am intotdeauna in fata altora care zici ca au cazut in cap la nastere.Aici ma refer la cei care habar n-au o iota la scoala si se poarta ca niste descreierati.In clasa a8a,sa precizez.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Plus de asta,Krisz a scris cateva lucruri interesante despre campanii,pe care eu una nu le stiam.
Ma rog,doar o parte.
So...
Am înţeles că sunt persoane complet împotriva campaniilor de promovare a unei cărţi. Aş dori să le spun acelora că nicio editură nu publică o carte pentru că zice X sau Y. Fiecare are dreptul să promoveze ce carte i-a plăcut, şi singurul lucru care îl face e să îi acorde o şansă de a fi analizată de o editură. O carte înainte de a se decide dacă se vrea cumpărarea drepturilor de publicare sau nu, ajunge într-o redacţie, este citită, şi personalul calificat hotărăşte dacă merită publicată şi la noi sau nu. Nu vă fie teamă că ajung publicate cărţi care nu sunt bune, doar pentru că au avut parte de o campanie de publicare, pentru că editura decide dacă vrea cartea respectivă sau nu, şi nu cei care fac campania. Dacă o carte nu e bună, nu trece de redacţie. Simplu. 
Altcineva zicea că bloggerii fac campanii la cărţi pentru că au primit respectiva carte de la autoare, şi în semn de mulţumire. Vreau să vă spun că mulţi bloggeri poate primesc şi 10 cărţi pe lună de la autori pentru recenzii. Şi eu am citit multe şi mai am încă pe atâtea. Dacă ar fi aşa cum spuneţi, nu aţi vedea o campanie de publicare de blog, sau 4-5 câte sunt la noi în blogosferă momentan, ci 30. Şi nu cred că se întâmplă aşa ceva. Cine face o campanie, o face pentru că simte asta, pentru că i-a plăcut respectiva carte, şi are încredere în ea. 
Asta nu înseamnă că sunt de acord cu cei care deşi au un blog nu fac nimic ca să promoveze respectiva carte, dar dau toată ziua comentarii cerând nu ştiu câte, pe care poate nici nu le-au citit încă. Dar cei care muncesc la o campanie, pun suflet, au tot dreptul din lume să facă asta dacă le face plăcere, şi nu văd de ce să fie judecaţi. 


Multumim din suflet pentru sprijin !! :) 






Image and video hosting by TinyPic






10 comentarii:

Clau spunea...

wow :) foarte tare raspunsul la prima intrebare din Book Lovers Challenge,o sa incep si eu curand, si ceea ce a scris Krisz este foarte adevarat:*

Sabryy spunea...

Oh, doamne, am un coleg care nu stie unde se afla Romania pe harta! si e clasa a 7-a. Uneori imi e atat de mila de oamenii astia :|

Ellena spunea...

ce raspuns fain a dat Krisz!! si raspunsul Alexyei e super :X imi place ca ati spus adevarul :)

emy spunea...

@Ellena,ala e raspunsul meu :* .Apropo,tu ai incercat sa-mi dat add pe mess?Ca am vazut ca nu m-ai mai acceptat apoi :(

Ştefana Alexandra spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ştefana Alexandra spunea...

Ştiam ce a zis Krisz despre campanii, am citit dimineaţă şi are dreptate.
Ca să fiu sinceră eu n-am citit nici măcar una din cărrţile pe care le-ai zis că le-ai citit la început:-s
Şi nici Damnare! Şi vreau şi eu să le citesc!
Drăguţ răsopuns, şi eu particip la chestia asta cu provocările lansată de fete

Smiling Miss spunea...

Ce frumos ai scris despre copilăria ta cu cărțile. Se vede că ai fost și ești un copil special. Faptul că citești și că, pentru tine, „e un univers în care poți trăi liniștit” face din tine o persoană cu totul specială. Nu uita asta!

Cât despre ce a spus Krisz...am rămas surprinsă că unii oameni pot gândi așa. E bine că a făcut acel articol. Bravo!
O zi frumoasă!

Krisz spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Krisz spunea...

Ma indigna si supara faptul ca unii comenteaza fara sa aiba macar habar, si nu au altceva mai bun de facut. Ce ii doare pe ei ce fac altii?
Nu e ca si cum..vai, mie imi place cartea X, maine dau comentariu pe blogul editurii Y, si peste o luna gata, au si decis sa o publice, asa, pentru ca le-am zis eu, care sunt un mare boss :>. Pur si simplu aduci in atentia editurii o carte foarte frumoasa, care ti-a placut mult, si de care respectiva editura poate nici nu a auzit pana atunci. O faci remarcata doar, editura cere o copie in redactie, este citita, analizata, si apoi se decide daca merita publicata la sau nu acea carte, daca ar putea avea vanzari.
Si rautati dintr-astea aruncate gratis de la unii, care nici nu stiu mare lucru despre campanii,nu stiu cu ce ii ajuta sa se simta mai bine.
Mult succes cu campania copii, si cum am spus, va ajutam cu orice aveti nevoie!

emy spunea...

Multumim din suflet Krisz! Pentru tot :* >:D< !