duminică, 12 august 2012

In or Out #2



Hei,dragilor !
V-am spus ca ne auzim pe seara,hihi.
Pai pai,am revenit cu partea a doua din rubrica pe care o fac in parteneriat cu fetele de pe RLC.
*Yay,Yay!*
Rezultatele de data trecuta au ajuns si ele,bineinteles.
De data asta,am pregatit pentru voi doua carti de la editura noastra Leda.
Sunt doua carti foarte cunoscute si pot spune chiar adorate (si geniale ! ) si...presupun ca va fi destul de greu de votat,hihi.
Deci...

BĂIAT RĂU + FATĂ CUMINTE = CHIMIE PERFECTĂ
O poveste provocatoare şi pasională despre ce poţi descoperi când priveşti dincolo de suprafaţa lucrurilor.
La Liceul Fairfield dintr-o suburbie a oraşului Chicago, toată lumea ştie că între elevii veniţi din sudul oraşului şi cei din nord există o reacţie cam sulfuroasă. Aşa încât atunci când Brittany Ellis, şefa majoretelor, şi Alex Fuentes, membru al unei bande de cartier, sunt obligaţi să fie parteneri de laborator la orele de chimie, consecinţele se anunţă explozive. Niciunul dintre cei doi adolescenţi nu este însă pregătit pentru cea mai surprinzătoare dintre toate reacţiile chimice – iubirea.
Pot ei să spargă tiparele şi să înlăture prejudecăţile care ameninţă să-i ţină la distanţă?
Toată lumea ştie că sunt perfectă. Duc o viaţă perfectă.
Am haine perfecte. Până şi familia mea e perfectă.
Şi deşi asta e o minciună sfruntată, m-am dat peste cap ca să păstrez aparenţele că am tot ce-mi doresc pe lume.
Dacă adevărul ar ieşi vreodată la lumină, toată imaginea mea perfectă s-ar duce de râpă…
O carte pentru băieţi răi şi fete cuminţi, pentru băieţi buni şi fete rele, o carte pentru băieţi şi fete, care a cucerit cititorii şi blogosfera!


Si sii siii


„NU MĂ POŢI ATINGE”,
îi şoptesc.
MINT,
e ceea ce nu-i spun.
EL MĂ POATE ATINGE,
e ceea ce n-o să-i spun niciodată.
TE ROG, ATINGE-MĂ,
e ceea ce vreau să-i spun.
Dar când oamenii mă ating, se întâmplă anumite lucruri.
Lucruri ciudate.
Lucruri rele.
LUCRURI FATALE.
Nimeni nu ştie de ce atingerea lui Juliette e fatală, dar Restauraţia şi-a făcut planuri legate de ea. Planuri de a o folosi ca pe o armă.
Însă Juliette are propriile ei planuri.
După o viaţă lipsită de libertate, ea descoperă în sfârşit forţa de a se răzvrăti pentru prima oară şi de a-şi găsi un viitor alături de cel pe care crezuse că-l pierduse pentru totdeauna.



Eeei?
Presupun ca va fi un sondaj strans,pentru ca stim cu totii cat de mult am asteptat cartile astea,hihi.
Deci da.
Hai la vot,lumeee!



Rezultatele de data trecuta:

Partea a doua a acestei postări este reprezentată de rezultatele din cadrul rubricii In or Out. Blogurile Rătăcitori în lumea cărţilor şi From Dawn to Dusk sunt mândre să vă anunţe oficial că renumita carte Gazda a învins bestseller-ul Cele 50 de vicii ale domnului Grey, obţinând 37 de voturi, cu 5 voturi mai mult spre deosebire de cea din urmă, care a reuşit să strângă un număr de 32 de voturi. Ne aşteptam să fie puţine voturi, pentru că nu toţi aţi reuşit să citiţi ambele cărţi, însă suntem mulţumite şi vă anunţăm cu drag că vom continua această rubrică!

Acelasi articol si AICI









2 comentarii:

Smiling Miss spunea...

Votat! (Chimie Perfectă!:x:x:x)

Ştefana Alexandra spunea...

Eu am votat :D Aţi ales două cărţi ok, deşi eu Chimie perfectă n-am apucat să o citesc:-", dar o vo face curând:D
Mă bucur că a câştigat Gazda:D