duminică, 16 septembrie 2012

Aaaand,it's gone

Hei,dragii mei :).
Multumesc frumos pentru 40 000 vizite ! Sunteti cei mai tari :o3 !
Cum va simtiti in ultima zi de vacanta?Pregatiti pentru maine ?
Sunteti pregatiti sa dati din nou ochii cu toti profesorii si cu intregul card de elevi ?
Nici eu.De fapt,partial sunt.Vacanta m-a cam plictisit,acum pe la sfarsit.Dar am eu motivele mele :3 .
"Ce ati facut voi vara asta?" intrebarea pe care v-o pun si eu si cu siguranta o vor pune si oamenii pe care ii veti revedea maine :).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vara asta ,a fost epica.
Epica ,pentru ca...
1.a fost vara,duuh
2.m-am indragostit 8->
3.mi-am facut prieteni noi
4.am citit <3
5.am progresat cu blogul ,multumesc Doamne :3
6.am fost la petreceri :3
8.in fiecare seara,chill out cu prietenii :o3
9.am inceput 3 povesti,pe care vreau sa le si termin :3
10.am fost la straaand,pe caldurile alea insuportabile,pe care eu le-am facut suportabile si pline de distractie :3
11.am mancat multa,multa inghetata :3
12.cateva nopti petrecute cu cea mai buna prietena <3 
13.din nou,am intalnit o gramada de oameni interesanti :3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dar acum,o sa imi iau adio de la toate lucrurile astea.Oh,ce n-as da sa ma mai balacesc cateva minute in timp ce valuri de caldura imi mangaie corpul.Sa mananc o inghetata pe sezlong si sa nu am nicio grija,pentru ca stiu ca scoala NU mai e o perioada.
Ei,macar am ramas cu amintirile.Si sper ca vara viitoare sa fie de un Gogolplex de ori mai frumoasa si mai interesanta :) .
Inceputul scolii,are totusi o parte frumoasa <3.
Oh dada,abia astept sa il vad din nou .Si poate...poate imi fac curaj sa ii spun mai mult decat un simplu "Buna" inocent ,dar plin de savoare.
Sper ,de asemenea,ca anul asta sa imi reuseasca excursia in Anglia.(God,Please,God,Please!)
De asemenea,o sa ma perfectionez la chitara :3 ,dar cel mai important,o sa muncesc precum un catar ca sa iau cele 2 examene la evaluarea nationala cu 10 fix daca se poate <3.
Dar pana atunci,paginile albe ale jurnalului meu vor ramane tot albe.Pe parcurs,se vor umple.Si vor fi lacrimi,cuvinte incetosate de lacrimi.Dar vor fi si fericiri,cuvinte scrise in graba ,pline de entuziasm.Si abia astept.Abia astept sa continui <3 !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Te rog ,te rog,spune-mi ce ai facut vara asta !




Am o veste pentru voi.Asa ca ne auzim putin mai tarziu :3 
Va pup !

P.S.: Bafta maine :* ! 



Image and video hosting by TinyPic





5 comentarii:

natașa spunea...

Imi place postarea asa mult. ;) Eu una, abia astept ziua de maine! Succes si tie. >:D<

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Bafta la scoala, dear >:D< Eu am citit, am intalnit o gramada de oameni noi, am fost prima oara intr-o tabara si am devorat, hm, o fabrica de inghetata ^^ Abia astept vacanta de Craciuuun <3

Smiling Miss spunea...

Mult noroc mâine, scumpo! Mi-a plăcut postarea asta:) - sinceră și foarte frumoasă.

O să ne fie dor de vacanță, dar asta e:D...trecem noi și peste școală[apoi o să ne pară rău că s-a dus=))-complicate ființe mai sunt și oamenii ăștia]

Mult succes cu școala pe tot anul! Note mari și examene luate cu brio!:*
Te pup:* Ai grijă de tine!

LoStInDr3aMs spunea...

o postare foarte frumoasa;;) iti doresc sa iei numai 10 la evaluare...multa bafta la scoala!!!

Andreeea spunea...

Nuuuuuu :( Orice dar nu iar la scoala. Pana acum asteptam prima zi, dar m-am razgandit. Mi-am vazut noii profesori si o sa fie cel mai groaznic an..mai e si primul an de liceu.

Treci in clasa a 8-a? Bafta la scoala si la examene :* Apropo, si eu vreau sa merg anul asta in tabara in Anglia.. Planuiesc de 3 ani sa merg in tabara, dar in fiecare vara apare cate ceva si nu mai pot. Sper ca anul asta sa ajung in Anglia <3