luni, 10 septembrie 2012

Castigator 7d Giveaway + I'm Baaack

Hello,my lovely bookworms :3.
Un Gogolplex de scuze pentru absenta mea de(1..2..3) 3 zile.
Mda.Am plecat la tara (decizie luata in ultimul moment) si ghinionul meu,m-am simtit extrem de rau
La sanatate,ma refer.Momentan,ma simt mai binisor.
Dar asta nu mai conteaza.Promit sa nu mai lipsesc.Cel putin,nu fara sa va spun,hehe.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oook.Premiul era asta:


Lista Participantilor o gasiti AICI
Cu mici precizari.
Siii,numarul castigator este...
Claudia  a ales numarul 20 :).Felicitari,scumpo !
Asteptam datele tale la una dintre urmatoarele adrese de email:
klau_klau30@yahoo.com (Claudiu)
sau:
dizzy.clouds@yahoo.com ( Adresa mea)
~~~~~~~~~~~~~~~
Restul,nu fiti tristi.
Peste doua saptamani mai urmeaza un alt concurs din asta.Ca doar na,e rubrica noastra <3
Pana atunci nu uitati de cele doua concursuri active:
si AICI

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vaa pup !




Image and video hosting by TinyPic









5 comentarii:

Andreea spunea...

Felicitari castigatoarei.Poate data viitoare am mai mult noroc.

Ştefana Alexandra spunea...

Felicitări câştigătoarei.
Emmy mă bucur să aud că eşti mai bine şi că te-ai întors>:D<

Andreeea spunea...

Felicitari castigatoarei. :) Ma bucur ca te simti bine si ca te-ai intors. ;))

Niahara spunea...

Felicitari castigatoarei! :)

Smiling Miss spunea...

E bine că îți este mai bine:X
Kisses, my dear!:*