miercuri, 5 septembrie 2012

Inca putin !

Hei,dragilor !
Ce mai faceti ?
Hehee,am fost la cursuri de chitara azi.It.Was.Awesome !
Am cunoscut o gramada de persoane pasionate de chitara ( logic.) ceea ce mi-a incalzit ziua.
Bineinteles,am si invatat cateva chestii pe care nu le stiam siii...abia astept sa merg si maine !
Apropo,curand vin surprizele.De-aia trag chiulul cate o zi pe aici,hihi.
Dar,acum am sa va arat continuarile la BLC.Dap,iar sunt doua.
Happy Reading !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
8.          Prezintă-ne cartea ta preferată din copilărie și spune-ne de ce te-a impresionat așa mult. Dacă mai ai cartea, arată-ne o poză cu ea :).

                                                                Asa arata coperta de cand eram eu mica

Cartea copilariei mele a fost cu siguranta “Singur pe Lume” de Hector Malot .Ce pot spune,m-a impresionat foarte mult.Si la varsta mea frageda de atunci,300 de pagini sau 400 cat avea ea mi se parea enorm de mult.Dar pur si simplu m-a captivat inca din primele pagini.Va rog mult,daca ati ratat aceasta lectura,apucati-va de ea a.s.a.p.,hehe.E excelenta ! Plina de mister ,in timp ce Remi ,personajul principal,incearca cu disperare sa isi gaseasca parintii.Dupa ce este luat de la singura femeie care a avut grija de el (bona,ii zicea ) ,Remi se devine oarecum norocos.De fapt chiar e norocos.Batranul care l-a cumparat pe baiat isi castiga painea impreuna cu cei doi caini ai sai si-o maimuta,facand reprezentatii pe strazi si asteptand un banut argintiu sa le fie aruncat la picioare.Cu multa sudoare ca dovada a muncii,cei 5-acum- reusesc sa isi duca traiul .Pana cand Remi se gaseste din nou singur.Daaaa,ochisorii mei de copil au varsat o gramada de lacrimi la faza aia.A fost atat de triiist.Hm.Unii dintre voi stiti finalul.Daca nu,atunci imi pare rau dar nu va pot spune prea multe ,hehe.Faza e ca mi-a fost foarte,dar foarte mila de Remi.Ma gandeam cum ar fi sa-l iau acasa la mine si sa am eu grija de el .Ododo ! Va dati seama ce fericita am fost dupa ce am inchis cartea.De ce? Pentru ca tocmai terminasem prima cea mai groasa carte pe care am citit-o .Eram si eu miiica :o3.Din pacate nu mai am cartea acasa,am imprumutat-o unui verisor care cred ca nici in momentul de fata nu a deschis-o.Halal...

9.      Poți să intrii în corpul unui personaj pentru două zile. Ce ai face în această perioadă, ce el/ea nu a făcut? Ce greșeală i-ai corecta și de ce? Ce schimbare ai face în viața ei/lui?

Uuu,asta da “magie” interesanta.Faza e ca eu as vrea sa traiesc intr-o mie de carti (emy vrea 1000 de vieti,hehe).Dar m-am obisnuit sa ma multumesc doar cu cititul...Pana la urma tot cam aia e, am dreptate?Oricum.Cred ca mi-as dori mult sa fiu Nora din Ingerul Noptii.Haa,pentru Patch ! hehe.Doamne,cum sa nu il iubesti pe Patch ?! E...e doar...minunat...! Daca as fi Nora,cu siguranta l-as implora pe Patch sa invete sa cante la chitara (cee?!) .Si apoi,ar fi tipul perfect.I-as schimba si numele in Michael,dar lasa-l asa...
De asemenea ! Daca as fi Nora (era sa scriu Dorna) as corecta comportamentul ei din al doilea volum.Pentru ca a suferit prea mult si pentru ca nu merita.Deoarece eu stiu ce se intampla in continuare,hehe.Cred ca asta ar fi singurul lucru pe care l-as schimba.Ahem.
Cat despre Patch,nu i-as mai da drumul ! Mwhaha




Asa.Acum mai stati pe aici.
Urmeaza una dintre surprizele despre care va vorbeam la inceputul postarii!:)
Vaa pup !
Revin in scurt-scurt timp :> - in seara asta,adica,hihi)




Image and video hosting by TinyPic





6 comentarii:

Clau spunea...

uu :>,nu am citit cartea acestaa,pare foarte tarree <3,sa vad de unde fac si eu rost de ea :)
Nora,frumoasa postarea,ah,pardon Emy :*

Only Books spunea...

Si mie mi-a marcat "Singur pe lume" copilaria, a fost minunata, dar si foarte trista.
Prima carte la care am plans... evident, sirul s-a lungiiit intre timp :)).
Deci trebuie neaparat sa citesc "Ingerul Noptii". Si o s-o fac cat mai curand, believe me!
Pana atunci, de-abia astept surprizele.
Pupiii! :*

Dee.

Iuliks spunea...

Cred ca "Singur pe lume" a fost primul roman citit de la cap la coada (de 3 ori!!!) Asa de tare mi-a placut<3
Si felicitari pentru cursuri<3 Abia astept sa aud un recital la chitara:>:*

Smiling Miss spunea...

Hei!!:((. ..nu-i cinstit, nu am citit-o. Îmi faci în ciudă, nu?

Te pup, scumpo:*:*:*
Și succes în continuare cu chitara:X

emy spunea...

Vine,vine si cartea ta :>.Rabdarea este o virtute,scumpo :* =)) hehe

natașa spunea...

Si mie mi-a placut mult Singur pe lume. :) Cat despre Nora... si eu i-as schimba comportamentul din Crescendo.