sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Avem chef de petreceree

Heii.Am trecut pe aici ca să vă anunţ că mai e aşaaa puţin până luni.Da,da,ştiu că ştiţi şi voi asta.Dar poate aţi uitat ce e luni.Înafară de zi de şcoală :)) FR împlineşte un aaan :3.
Şi,bineânţeles,va urma o serie de concursuri cu niste cărţi care cred eu că vor fi pe placul vostru :3.Va arat atunci.Faza e că,mă gândeam la un All Day Giveaway şii...na.A început şi şcoala şi nu ştiu dacă puteţi fi prin preajmă o zi întreagă.Dacă da,totuşi,anunţaţi-mă :3 .Pe lângă asta,mă gândeam si la concursuri prin tragere la sorţi şii poate concursuri scurte de creaţie ? Mie îmi e indiferent .Eu vreau doar să vă dau premiile :3 . Alegeţi voi :) .De asemenea,veţi mai observa schimbări pe aici şi ...da.Restul nu contează.Vroiam doar să vă intreb de concursuri :3.
Va pup şi ne auzim luni ! .:3

8 comentarii:

giorgiana spunea...

si noi vrem sa primim premiile...ha, ha....felicitari de pe acum si multi ani inainte

giorgiana spunea...

ps...imi place mai mult acum, inainte parca era prea intunecat

Bianca spunea...

Hihi,chiar dacă am de învăţat pentru latină,geografie şi istorie tot trebuie să-mi fac timp să intru pe-aici :D

D. spunea...

Concursurile de creatie si tragere la sorti suna foarte bine, la fel ca orice alt concurs:x

Only Books spunea...

Vreau concurs de creatie! :x In rest, eu nu voi putea fi online o zi intreaga...am un program cam incarcat :(
La multi ani de pe acum!! :*

Dee.

natașa spunea...

Coooncuuuurs de de toate! :D Multi ani!

Raisa spunea...

La mulţi ani!:*:*

Anonim spunea...

uite,uite azi e luuuuni!La multi ani scumpiculicului tau blogusor:o3!Si nu conteaza ce fel de concursuri!