sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Avem chef de petreceree

Heii.Am trecut pe aici ca să vă anunţ că mai e aşaaa puţin până luni.Da,da,ştiu că ştiţi şi voi asta.Dar poate aţi uitat ce e luni.Înafară de zi de şcoală :)) FR împlineşte un aaan :3.
Şi,bineânţeles,va urma o serie de concursuri cu niste cărţi care cred eu că vor fi pe placul vostru :3.Va arat atunci.Faza e că,mă gândeam la un All Day Giveaway şii...na.A început şi şcoala şi nu ştiu dacă puteţi fi prin preajmă o zi întreagă.Dacă da,totuşi,anunţaţi-mă :3 .Pe lângă asta,mă gândeam si la concursuri prin tragere la sorţi şii poate concursuri scurte de creaţie ? Mie îmi e indiferent .Eu vreau doar să vă dau premiile :3 . Alegeţi voi :) .De asemenea,veţi mai observa schimbări pe aici şi ...da.Restul nu contează.Vroiam doar să vă intreb de concursuri :3.
Va pup şi ne auzim luni ! .:3

8 comentarii:

giorgiana spunea...

si noi vrem sa primim premiile...ha, ha....felicitari de pe acum si multi ani inainte

giorgiana spunea...

ps...imi place mai mult acum, inainte parca era prea intunecat

Bia I spunea...

Hihi,chiar dacă am de învăţat pentru latină,geografie şi istorie tot trebuie să-mi fac timp să intru pe-aici :D

Denisa spunea...

Concursurile de creatie si tragere la sorti suna foarte bine, la fel ca orice alt concurs:x

Only Books spunea...

Vreau concurs de creatie! :x In rest, eu nu voi putea fi online o zi intreaga...am un program cam incarcat :(
La multi ani de pe acum!! :*

Dee.

Anca spunea...

Coooncuuuurs de de toate! :D Multi ani!

Raisa spunea...

La mulţi ani!:*:*

dreambookslovers spunea...

uite,uite azi e luuuuni!La multi ani scumpiculicului tau blogusor:o3!Si nu conteaza ce fel de concursuri!