sâmbătă, 26 mai 2012

De vorba cu poporul !

Heii!
Emy la butoane.
Astazi...ploua.Nu am nimic de facut inafara de a citi ~ ceea ce am facut pana acum~ si inafara de a lenevi in fata calculatorului,ascultand muzica sau alta activitate pe care am frecventat-o de-a lungul timpului de zeci de ori.Ok,nimic impotriva.Stau si lenevesc.Dar maine e duminica,poimaine e Luni.
"Luni este atat de departe de Vineri,dar Vineri atat de aproape de Luni"

Si,in fiecare zi,aceleasi lucruri,acelasi timp irosit si aceleasi convorbiri,de cele mai multe ori lipsite de sens.
"-Ce faci?
-Ma plictisesc."
Vreau,pur si simplu,sa fac ceva nou ! 

Vreau sa cunosc oameni noi.Dar cum the hell sa fac asta?
Vad pe cineva pe hol la scoala si ma duc sa intreb "ce mai faci?" ?.
Geez,imi trebuie mult curaj sa fac asa ceva.
Da,stiu,voi ati face,voi ati merge si ati face ceva,efecitv.
Eu sunt doar fata din spatele unui computer careia ,de multe ori,ii e frica de oameni.
Si totusi,in timpul ala fara "de multe ori" ,sunt ceva gen :
" Do you think you could possibly stop breathing?!" 

Ma tot gandesc la ce naiba inseamna Karma.
Adica,huh...daca fac rau,rau primesc,right?
Dar daca primesc rau si dau inaopi,de ce the hell primesc iar !?
Unde sunt limitele ?!

Mda.Asa credeam si eu. ( Karma e ca Chuck Norris...)
Da,bine.

Si ce sa faci cand esti intr-o stare de monotonie?
Asta.Scrii un articol plictisitor si lipsit de sens,cred.

Si pentru ca m-am plictisit dublu acum,vreau sa va intreb si pe voi,ce faceti cand va enerveaza orice,cand nu aveti chef de nimic,si totodata,opusul acestor repartizari.




Va tuuuc!




Image and video hosting by TinyPic

5 comentarii:

Only Books spunea...

Pfoai! Urasc starile de genul. Eu de obicei sun o prietena si vorbim ore la telefon, sau chem pe cineva la mine sa ne uitam la comedie. Asa imi mai revin putin:).
PLictiseala placuta!

Dee.

-D- spunea...

Can sunt in starea ta ma uit la un film .. asa sunt "distrasa" de la groaznica plictiseala care s.a instalat cu desavarsire la mine in casa.:))

Sabryy spunea...

:)) m-a amuzat postarea ta
pe mine cand ma enerveaza ceva ori ies afara si alerg la mama naibii ( da, sunt ciudata ) ori ma apus ci...citesc :D si cand nu am chef de nimic pur si simplu ma duc si halesc ceva din frigider, ori merg la calculator. simplu ca buna-ziua :))

emy spunea...

Si asa a murit Emy de plictiseala.
=))

Clau spunea...

uhh,nuuuuu =))