luni, 27 august 2012

Castigatori Vestige Book Tour

Hei,Heeei.
O noua dimineata ,noi castigatooori.
Stiu ca asteptati asta foarte entuziasmati,no ?:>
Pai,hai ca nu mai am ce sa palavragesc.
Doar daca n-ati citit postarea precedenta ,hihi.
Ok,so.
Punctajele au iesit asa :

Punctaj:

Carmine- 5p
SSg- 21 p
Antonia Calina-71p
Sandy- 4p
Claudia -33p
Bella -2p
Cristina Moroti- 36p
Cassady- 1p
Lu Luu- 6p
Sabryyy – 6p
Cuddleweather – 23p
Stephany- 20p
Monica- 7p
Cristinna- 24p
Apy- 3p
Lucky- 3p
Krisszu95shinny- 1p
Anca- 15p
Larisa- 49p
Gina_meo7 – 1p
Oana Haiduc- 5p
Dana- 1p
Criss-1p
CiNeva-1p
Momentedeviata- 2p
Bia-1p


Eu una sunt extra multumita de participanti .Ati fost destul de multi si asta ma face extra fericita,hihi.
ECP ,ECP.
Oook.Premiile sunt :

Locul 1 : Antonia Calina .A castigat : Un tricou + o carte + un breloc + 5 semne de carte
Locul 2 : Larisa .A castigat : Un tricou + un poster + un breloc + 3 semne de carte
Locul 3:  Cristina Moroti .A castigat: O plasa Vestige + un breloc+ 2 semne de carte
Locul 4: Claudia .A castigat :  5 semne de carte + 2 brelocuri


Felicitari !
Asteptam adresele voastre la unul dintre email-urile:
dizzy.clouds@yahoo.com
sau
klaudyu44@gmail.com 
Va rog specificati fiecare ce loc aveti.Felicitari,dragilor !

Siiii,tobele tobele...
Premiul pentru cea mai creativa gazda (ales decat de catre DEB ,fara noi doi.Am presupus ca asa ar fi mai ok) merge catre...


Mesajul de la Deb,prin care puteti vedea ca ea a ales castigatoarea :)  .Si i-a fost destul de greu,deoarece avea in gand mai mult de 3 bloguri .
Deci da.
Felicitari tuturor pentru munca depusa !
Restul gazdelor vor fi si ele rasplatite cu cate un breloc si doua semne de carte + o mica atentie care sa va aduca aminte de tur,din partea noastra J

So,rugam toate gazdele sa ne trimita email la
dizzy.clouds@yahoo.com 
sau 
klaudyu44@gmail.com 

In care sa aveti subiectul : Vestige Book Tour.


Va multumim,din nou !
Ieri a fost o zi pe cinste :)




Image and video hosting by TinyPic



11 comentarii:

♥MIM spunea...

Congrats, guys! <33333

Mrs. Nobody spunea...

Felicitari castigatorilor :).
Hei,vrei sa arunci un ochi pe un blog-fantoma ?
Chiar aici :
http://nobody-writes.blogspot.ro/
Si blogul tau imi place.Mai raman...:)

Duduş spunea...

Felicitari tuturor >:D<

Iuliks spunea...

Deci Omg... am ramas efectiv socata cand am vazut ca Deb a ales postarea mea... OMG!!! Ce pot sa spun... decat un mare Multumesc (Thank you so much Deb<3) Si totodata felicitari castigatorilor acestui tur!
To sum up Yesterday was Awesome!<3

claudia_mami spunea...

felicitari tuturor - din pacate nu am avut noroc iar ,dar nu renunt voi participa in continuare .

Claudia spunea...

Felicitari tuturor!

Unknown spunea...

Felicitari si celorlati particpanti! Multumim , Emy , Claudiu si Deb pentru tur! :D

Larisa spunea...

Felicitari tuturor si multumim gazdelor pentru ocazia de a participa la acest tur!

Unknown spunea...

multumim dragiilor. cu siguranta am sa mai particip si multumim si pentru amintiri

Smiling Miss spunea...

Felicitarii!>:D<

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Felicitari, scumpilor! >:D<
Si scuze, scuze, scuze ca am uitat intrebarea, doar ca am scris totul in graba inainte sa plec :3
Spune-mi daca e nevoie sa mai trimit adresa o data :*
Kisses ^^