marți, 21 august 2012

Palavrageala

Hei!
Ce mai faceti ?:)
Pare rau ca iar n-am mai postat.Pur si simplu,raman in pana de idei.
Mda.Cred ca maine urmeaza o recenzie a unei alte carti ge-ni-a-ne ! <3
Aaa,da.A ajuns pachetul de la Deb.
*yaaaay*
Joi il ridic de la posta,ca asa scrie pe aviz,fir-ar sa fie.
Si sii siii...
Am inceput sa ma uit la un serial : Supernatural <3
Se pare ca e bestial :> ,hihi.
Deeaaaaan <3 my love !
*o sa mi-o iau rau pentru asta *
Mda.Pai ne vedem maine cu recenzia aia ...:>
Dar pe seara,pentru ca dau o  fuga pe la strand ,sa ma balacesc.
Ca doar na,sunt 38 de grade :x.
Yup.
Oh si fiti pe faza pentru turul Vestige <3

Noapte buna!



hihi.Ador poza :D 






4 comentarii:

Only Books spunea...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!:X:X:X:X:X:X Te uiti la Supernatural? 8-> Nu-i asa ca-i genial? E superb! :x Dean ca Dean, da' stai sa-l vezi si pe Cass:>. E cel mai super-tare serial din toate timpurile<3

Dee.

Alexandra Jds spunea...

Eu zic sa savurezi serialul,e superb.Eu am vazut toate sezoanele vara tecuta,cand am terminat imi parea rau ca trebuie sa astept sa apara cate un episod.E genial serialul,iar Dean e mai mult decat hot!:X

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Abia astept turul <33 Iar poza e geniala <3
Kisses ^^

Smiling Miss spunea...

Lasă că nu trebuie neapărat să postezi zilnic. E bine să o faci atunci când trebuie și simți nevoia:D
Așteptăm și alte vești.:)

Te pup!