sâmbătă, 29 septembrie 2012

Vooot ! Si altele

Hei,dragilor !
Ce mai faceti ?:3 
V-am spus ca in weekend sunt aici <3 !Promit sa mai postez si prin timpul saptamanii.
I mean,mai des. :) 
~~~~~~~~~~~~~~~~~
By the way !
Am ajuns in Gala ! 
Voturile pentru cartea Vestige au ajuns pana aici .
Duelul 6 ! Hai ,hai cu votul daca va place Vestige :o3.
Sa speram ca vom avea o micuta sansa <3
Si multumim din suflet,din nou !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ahem.M-am apucat de citit si cartea asta :

Si e asdfg.Geniala ! Am citit primele 100 de pagini pe nerasuflate.
Recenzie in curand.De fapt,mai multe recenzii in curand.
Am cam lasat-o moale ,nu-i asa?
*Sorry*

~~~~~~~~~~~~~~
Aa,da.Vreau sa va mai spun ca ma gasiti acum si peee:

Si si vreau sa va am pe toti la prieteni ,ca sa mai stau la o palavrageala :3.
Ador sa palavragesc !:))
So,add me ! <3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cam atat :o3. Ne mai auzim maine.
Ascultati asta <3 :
*va rooog* :))

Stiu ca o stiti,dar stiu si ca e superba :3.


Muah !



P.S.: Sa schimb semnatura ? :))


Image and video hosting by TinyPic

4 comentarii:

Clau spunea...

heei,nu stiam melodia :)) foarte tareee,si daa lume,haideti cu votul pentru Vestige <3 !

Iuliks spunea...

Am votat!:D si abia astept sa mai palavragim pe goodreads si twitter:>:*

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Mie imi place semnatura :3
Am votat <33

Smiling Miss spunea...

Off off of...că nici eu nu am timp deloc să comentez. Mi-e tare ciudă..

Mă bucur pentru Vestige. Tot binele din lume!!:X

Iubesc melodia aceea:X E superbă!
(Mie-mi place semnătura ta:D)

:*Kisses, Emy!