duminică, 6 aprilie 2014

Vacarm #2

Mă doare că stau şi ascult melodii
de dragoste - la naiba Damien şi Stone,
la naiba Angus şi Turner, mi-aţi invadat
nu numai nenorocitul de mp3, mi-aţi invadat
inima şi mă uit pe furiş, geloasă, cum
dansaţi cu ambrele mele preferate.
Mă doare că văd cum pozele măcinate
de timp îşi duc veacul pe pereţii solitari;
mă doare nefiinţa cadavrului de crin
care zace pe bucata de copac de sub
tălpile mele reci;
mă doare uşurinţa cu care păianjenul,
bietul de el,
îşi ţese firul nenorocirilor în jurul trupului 
neînsemnat;
mă dor toate, dar nimic mai mult decât
faptul că tu, dragul de tine, te-ai
baricadat în cămăruţele inimii mele şi
mă doare, findcă simt că, dacă ai intrat
n-o să te mai pot lăsa să pleci
vreodată.
La naiba, Damien şi Stone,
la naiba Angus şi Turner.


Niciun comentariu: